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Abstract
This research investigates the effects of different framing forms including classic (positive vs. negative attribute and goal framing) as well as non-classic webcare (individual vs. group re-coveries framing) on online recovery observers. Findings suggest that bystanders appear to be particularly receptive to goal framing and non-classic recover framing when they are highly empathetic towards fellow shoppers of whom they witness complaints online. However, such framing effects are conditional on their perceived failure size.
Originalsprache | Englisch |
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Titel | Proceedings of Academy of Marketing 2023 Annual Conference and Doctoral Colloquium: From Revolution to Revolutions |
Redakteure/-innen | Kerrigan F. |
Erscheinungsort | Birmingham |
Herausgeber (Verlag) | Academy of Marketing |
Seiten | 123-124 |
ISBN (elektronisch) | 978-1-3999-58042 |
ISBN (Print) | 978-1-3999-58042 |
Publikationsstatus | Veröffentlicht - 2023 |
Veranstaltung | 2023 Academy of Marketing Conference: Revolution - University of Birmingham, Birmingham, Großbritannien/Vereinigtes Königreich Dauer: 3 Juli 2023 → 6 Juli 2023 |
Konferenz
Konferenz | 2023 Academy of Marketing Conference |
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Land/Gebiet | Großbritannien/Vereinigtes Königreich |
Ort | Birmingham |
Zeitraum | 03.07.2023 → 06.07.2023 |
Fingerprint
Untersuchen Sie die Forschungsthemen von „The Reactions of Online Service Recovery Bystanders to Different Forms of Webcare Framing: The Role of Consumer Empathy“. Zusammen bilden sie einen einzigartigen Fingerprint.Aktivitäten
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The Reactions of Online Service Recovery Bystanders to Different Forms of Webcare Framing: The Role of Consumer Empathy
Zimmermann, R. (Redner*in)
4 Juli 2023 → 6 Juli 2023Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag