The Power of Words: Investigating the Effects of Webcare Framing on Online Complaint Bystanders

Wolfgang Jonas Weitzl, Clemens Hutzinger, Udo Wagner, Robert Zimmermann

Publikation: Beitrag in Buch/Bericht/TagungsbandKonferenzbeitragBegutachtung

OriginalspracheEnglisch
TitelBook of Abstracts of the 5th International Colloquium on Corporate Branding, Identity, Image and Reputation
ErscheinungsortLondon
Seiten17
Seitenumfang1
PublikationsstatusVeröffentlicht - 2023
Veranstaltung5th International Colloquium on Corporate Branding, Identity, Image and Reputation (COBIIR) - Middlesex University, London, Großbritannien/Vereinigtes Königreich
Dauer: 21 Sep. 202323 Sep. 2023
https://cobiir.co.uk/

Konferenz

Konferenz5th International Colloquium on Corporate Branding, Identity, Image and Reputation (COBIIR)
Land/GebietGroßbritannien/Vereinigtes Königreich
OrtLondon
Zeitraum21.09.202323.09.2023
Internetadresse

Schlagwörter

  • Framing
  • Dissatisfaction
  • Bystander
  • Online communication
  • Service failure
  • Failure
  • Service problem
  • Service recovery

Zitieren