Market Entry Modes Predictors: Evidence from Austrian Companies Targeting Central European Markets

Pavel Strach, Sophie Wiesinger

Publikation: Beitrag in Buch/Bericht/TagungsbandKonferenzbeitragBegutachtung

Abstract

The paper deals with market entry strategies of Upper Austrian businesses into Central and Eastern European markets.
OriginalspracheEnglisch
TitelCross-Cultural Business Conference 2015
Herausgeber (Verlag)Shaker Verlag
Seiten161-168
ISBN (Print)978-3-8440-3646-6
PublikationsstatusVeröffentlicht - 2015
VeranstaltungCross-Cultural Business Conference 2015 - Steyr, Österreich
Dauer: 21 Mai 201522 Mai 2015

Konferenz

KonferenzCross-Cultural Business Conference 2015
Land/GebietÖsterreich
OrtSteyr
Zeitraum21.05.201522.05.2015

Schlagwörter

  • Market entry
  • market entry mode
  • entry strategy
  • Central and Eastern Europe
  • barometer study

Fingerprint

Untersuchen Sie die Forschungsthemen von „Market Entry Modes Predictors: Evidence from Austrian Companies Targeting Central European Markets“. Zusammen bilden sie einen einzigartigen Fingerprint.

Zitieren