Effects of companies’ (il-)legitime webcare requests on consumers’ intention to revise negative reviews

Iris Siret, William Sabadie, Wolfgang Jonas Weitzl

Publikation: Beitrag in Buch/Bericht/TagungsbandKonferenzbeitragBegutachtung

OriginalspracheEnglisch
TitelProceedings of the 28th International Conference on Corporate and Marketing Communications
UntertitelValuing Diversity in Corporate and Marketing Communications: Towards an Inclusive Corporate and Market Environment
Redakteure/-innenSabine Einwiller, Ingrid Wahl
ErscheinungsortVienna
Kapitel5.1
Seiten146-148
ISBN (elektronisch)978-3-200-09859-6
DOIs
PublikationsstatusVeröffentlicht - 2024
Veranstaltung28th International Conference on Corporate and Marketing Communications - University of Vienna, Vienna, Österreich
Dauer: 26 März 202428 März 2024
https://cmc2024.univie.ac.at/

Konferenz

Konferenz28th International Conference on Corporate and Marketing Communications
Land/GebietÖsterreich
OrtVienna
Zeitraum26.03.202428.03.2024
Internetadresse

Zitieren