Brand Betrayal as a Trigger of Brand Shame: Consequences of Self-relevant Brand Incidents

Publikation: Beitrag in Buch/Bericht/TagungsbandKonferenzbeitragBegutachtung

OriginalspracheEnglisch (Amerika)
TitelBook of Abstracts of the 5th International Colloquium on Corporate Branding, Identity, Image and Reputation
ErscheinungsortLondon
Seiten17
Seitenumfang1
PublikationsstatusVeröffentlicht - 2023
Veranstaltung5th International Colloquium on Corporate Branding, Identity, Image and Reputation (COBIIR) - Middlesex University, London, Großbritannien/Vereinigtes Königreich
Dauer: 21 Sep. 202323 Sep. 2023
https://cobiir.co.uk/

Konferenz

Konferenz5th International Colloquium on Corporate Branding, Identity, Image and Reputation (COBIIR)
Land/GebietGroßbritannien/Vereinigtes Königreich
OrtLondon
Zeitraum21.09.202323.09.2023
Internetadresse

Schlagwörter

  • Brand image
  • Brand shame
  • Branding
  • Brand management
  • Betrayal
  • Negative word-of-mouth
  • Service failure
  • Service problem
  • Service management
  • Relationship marketing
  • Service marketing
  • Emotions
  • Shame
  • Negative emotions

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