Aktivitäten pro Jahr
Aktivitäten
- 36 Ergebnisse
Suchergebnisse
-
The Power of Words: Investigating the Effects of Webcare Framing on Online Complaint Bystanders
Zimmermann, R. (Redner*in)
22 Sep. 2023Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Digital Detox Research: An Analysis of Applied Methods and Implications for Future Studies
Stangl, F. J. (Redner*in)
21 Sep. 2023Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Interruptions in the Workplace: An Exploratory Study among Digital Business Professionals
Stangl, F. J. (Redner*in)
26 Juli 2023Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
The Reactions of Online Service Recovery Bystanders to Different Forms of Webcare Framing: The Role of Consumer Empathy
Zimmermann, R. (Redner*in)
4 Juli 2023 → 6 Juli 2023Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Turning customer critics into brand promoters through implicit and explicit requests in webcare
Siret, I. (Redner*in), Sabadie, W. (Redner*in) & Weitzl, W. J. (Redner*in)
15 Juni 2023 → 18 Juni 2023Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Neurophysiological Measurements in the Research Field of Interruption Science: Insights into Applied Methods for Different Interruption Types based on an Umbrella Review
Stangl, F. J. (Redner*in)
31 Mai 2023Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Fatigue and Stress Levels in Digital Collaboration: A Pilot Study with Video Conferencing and the Metaverse
Stangl, F. J. (Redner*in)
31 Mai 2023Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Neurophysiological Measurements in the Research Field of Digital Detoxing: Review and Implications for Future Research
Stangl, F. J. (Redner*in)
31 Mai 2023Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Making online complainants to revise their criticism: Effects of companies’ implicit and explicit requests
Siret, I. (Redner*in), Sabadie, W. (Redner*in) & Weitzl, W. J. (Redner*in)
17 Mai 2023 → 19 Mai 2023Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Comparing Social Interactions in Metaverse and Video Conferencing: Preliminary Insights of a Laboratory Experiment
Weitzl, W. J. (Redner*in) & Stangl, F. J. (Redner*in)
16 Mai 2023Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Perception and Management of Work Interruptions: A Qualitative Study
Stangl, F. J. (Redner*in)
10 Mai 2023Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Why are you doing this to me? Dissatisfied consumers' reaction to service failures involving their favorite brand
Weitzl, W. J. (Redner*in)
9 Feb. 2023 → 12 Feb. 2023Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Status-Quo of IoT in Supply Chain Management - Applications, Potentials and Challenges in Austria
Zimmermann, R. (Redner*in)
15 Jän. 2023Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Authentication of Luxury Products – Identifying Key Requirements from a Seller and Consumer Perspective
Zimmermann, R. (Redner*in)
23 Nov. 2022Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
When others signal what to expect: Cultural biases in online complaining
Sengupta, S. (Redner*in), Weitzl, W. J. (Redner*in) & Linzmajer, M. (Redner*in)
12 Aug. 2022 → 14 Aug. 2022Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
A Question of Perspective: Attribute and Goal Framing of Webcare Responses
Weitzl, W. J. (Redner*in) & Wagner, U. (Redner*in)
3 Juli 2022 → 6 Juli 2022Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
The Twin Digital and Green Transition – Key for sustainable regions
Auinger, A. (Redner*in)
30 Juni 2022Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Launch of the Digital Business Cooperative Network
Auinger, A. (Redner*in)
30 Juni 2022Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Influencer Authenticity – Conceptualization, Nature and Nomological Role
Weitzl, W. J. (Redner*in) & Zniva, R. (Redner*in)
29 Juni 2022 → 30 Juni 2022Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Measurement of Heart Rate and Heart Rate Variability: A Review of NeuroIS Research with a Focus on Applied Methods
Stangl, F. J. (Redner*in)
16 Juni 2022Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Measurement of Heart Rate and Heart Rate Variability in NeuroIS Research: Review of Empirical Results
Stangl, F. J. (Redner*in)
16 Juni 2022Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Discovering new opportunities: NeuroIS research in the modern consumer context
Weitzl, W. J. (Redner*in)
14 Juni 2022Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Shame is a brand eating emotion: Negative effects of consumer-brand identification in the aftermaths of brand failures
Weitzl, W. J. (Redner*in) & Hutzinger, C. (Redner*in)
24 Mai 2022 → 27 Mai 2022Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Framing Effects Among Complaint Bystanders:Small Changes of Words – Big Changes of Attitude
Weitzl, W. J. (Redner*in)
20 Apr. 2022Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Measurement of Heart Rate and Heart Rate Variability with Wearable Devices: A Systematic Review
Stangl, F. J. (Redner*in)
22 Feb. 2022Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Triggering Word-of-Mouth with Social Closeness and Complaint-Reaction-Time?!
Hutzinger, C. (Redner*in) & Weitzl, W. J. (Redner*in)
29 Nov. 2021 → 1 Dez. 2021Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Identifying Sales-Influencing Touchpoints along the Omnichannel Customer Journey
Zimmermann, R. (Redner*in)
13 Okt. 2021 → 15 Okt. 2021Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
"I thought we were one?" When consumer-brand identification cultivates shame
Weitzl, W. J. (Redner*in), Zimmermann, R. (Redner*in) & Obermeier, G. (Redner*in)
22 Sep. 2021 → 24 Sep. 2021Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Brand (un-)attached complainants' thoughts and feelings during the co-created online recovery process
Weitzl, W. J. (Redner*in) & Hutzinger, C. (Redner*in)
26 Aug. 2021 → 28 Aug. 2021Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Information Technology as Enabler of Transparency in Food Supply Chains - An Empirical Study
Zimmermann, R. (Redner*in)
24 Juli 2021 → 29 Juli 2021Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
An Apology is More Than Just Saying “Sorry” – Framing Effects in Online Service Recoveries
Weitzl, W. J. (Redner*in), Zniva, R. (Redner*in), Petz, G. (Redner*in) & Pichler, C. (Redner*in)
2 Juni 2021 → 4 Juni 2021Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Scouting the Future of Retail (SCORE) – Eine Initiative der Zukunfts- und Trendforschung zur Steigerung der Innovationsfähigkeit des Handels
Massimiani, A. (Redner*in)
8 Apr. 2021Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Presentation of Habilitation: On the Relevance of Human‐Computer Interaction (HCI) Research in Business Informatics
Auinger, A. (Redner*in)
26 März 2021Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Managerial and Departmental Differences in the Perceived Influence of Brand-Owned Touchpoints on Brand Perception: Case Study
Zimmermann, R. (Redner*in)
21 Okt. 2020 → 23 Okt. 2020Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Identifying Brand-Owned Touchpoints Along the Digital Retail Customer Journey: A Practical Approach
Zimmermann, R. (Redner*in)
9 März 2020 → 11 März 2020Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag
-
Smartphones as an Opportunity to Increase Sales in Brick-and-Mortar Stores: Identifying Sales Influencers Based on a Literature Review
Zimmermann, R. (Redner*in)
26 Juli 2019 → 31 Juli 2019Aktivität: Gespräch oder Vortrag › Vortrag